понеділок, 14 лютого 2022 р.

 Поради здобувачам освiти пiд час змiшанного навчання

Навчання вдома або  дистанційно будуть дуже ефективним, головне - самоорганiзацiя.

Простi поради  допоможуть впоратися з  великим обсягом роботи  і  навіть  навчитися отримувати задоволення від  занять.

 1.Перед  початком заняття  захистіться  від усього,  що відволікатиме. Передусім -  мобільний  телефон,  навіть  якщо  він  на вібродзвінку,  навіть  якщо  ви  плануєте  тільки  відповідати  на  СМС. Телефон  треба  прибрати  чимдалі  й діставати тільки  під  час  перерв. Також слід  створити  навколо  себе зону  тиші  й  спокою.  Будь - яка незапланована перерва  на спілкування зіб’є вас з  думки  й  порушить  той порядок запам’ятовування, який ви так довго вибудовували.

2. Фізіологічні  потреби  теж  не мають відволікати.  Під  час  заняття, звичайно, захочеться пити - адже інтенсивна  розумова  діяльність викликає  спрагу.  Заздалегідь  потурбуйтеся про  запас свого улюбленого  напою або води.  

3. Під час занять, якщо вони тривають понад годину, робіть заплановані перерви: після кожних 45 хвилин перемикайтеся на щось інше. Краще за все походити, порухатися, можна зарядитися позитивними емоціями від спілкування з друзями (ось тут і виручить телефон), подивитися коротке відео, перекусити. Довше, ніж на 20 хвилин, відволікатися не варто – адже так можна і забути про головну мету. 

4. До речі, про мету. Дайте відповідь собі на ті запитання, які вас турбують і відволікають від занять.  

5. Позбавтеся будь-якого внутрішнього негативу, пов’язаного з навчанням. Відстежте свої думки з цього приводу. Наприклад, «Я ненавиджу математику» варто замінити на «Я розумію, що математику треба здати, і я з цим впораюся». Замість «Це надто складно для мене» варто казати «Так, це складно, але я молодець і я впораюся». Улюблене пояснення «Я не можу займатися, тому що…» – далі йде виправдання: гамірно, загубилася улюблена ручка, немає підручників, закінчилася кава. Замість цього варто говорити собі й іншим: «Так, я хотів би, щоб у мене були інші умови для занять, але поки це не так, я займатимуся в будь-якій ситуації». 

6. Буває, що усі умови дотримані, уся родина ходить навшпиньки, улюблена ручка на столі, зошити і книжки розкладені навкруги. А ось посидючості бракує. Хочеться бігати й стрибати, але час іде, контрольні  усе ближче. Що ж робити? По-перше, усвідомити, що ви належите до кінестетичного типу і потреба в русі – така ж важлива для вас, як їжа і сон, тільки треба правильно використати її в навчанні. Спробуйте такі прийоми: – коли читаєте матеріал – підкреслюйте, конспектуйте, робіть таблиці. Поєднання руху з розумовою діяльністю допоможе запам’ятати матеріал, краще його систематизувати. 

7. I найголовнiше - слiдкуйте за своiм емоцiйним станом, доброзичлевим ставленням один до одного, створюйте сприятливу емоцiйну атмосферу навколо себе та у взаэмодii з людьми.



Немає коментарів:

Дописати коментар